Körfez Belediyesi, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile birlikte ilçeye kazandırılan Yarımca Kent Meydanı’nda hayata geçirdiği Yarımca Kütüphanesi, büyütülüyor. Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt’ün gençlerin talepleri sonrasında verdiği talimat ile birlikte Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri gerekli çalışmayı gerçekleştirdi, projeyi hazırladı.
GENÇLERİMİZ İSTEDİ, YAPIYORUZ
Mevcut yerin hemen tarafında bulunan boş durumdaki alan da kütüphaneye katılacak. Alanın büyümesiyle birlikte yeni alanda gençler için daha rahat çalışma ve okuma alanları oluşturulacak. Başkan Yardımcıları ve müdürlerle alanı gezen Başkan Söğüt, “Gençlerimiz istedi, bizler de yapıyoruz” dedi.
.gif)
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!





