Kartepeli bir okurumuzun aynı konuyla ilgili mailinin içeriği şöyle:
Kartepe Belediyesi 78 adet araç kiralayacak. Tasarruf tedbirleri gündemde iken 78 adet aracın kiralanması doğru mu?
Bu araçlar hafta sonu ve akşamları kişilerin kullanımına veriliyor mu? Yıllık izinlerde bu araçlar kişiler tarafından mı kullanılıyor, yoksa belediye parkında bırakılıyor?
.jpg)
Ülkücüler Şile’deki bu düğünde buluştu!
Milyonlarca öğrencinin beklediği haber!
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!





