Derince Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Kent Meydanı’nda aşure dağıtımı gerçekleştirdi. Yoğun bir katılımın sağlandığı programda Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Başkan Gökçe düzenlenen etkinlikte vatandaşların Muharrem ayını tebrik ederek, “Birlik ve beraberliğin, kardeşliğin sembolü ve dayanışmanın en güzel örneği olan aşureleri Kent Meydanımızda kıymetli halkımızla paylaştık. Vatandaşlarımızla birlikte paylaşmanın ve sevginin güzelliklerini yaşadık” dedi.
.gif)
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi





