İşte o açıklamanın içeriği:
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nce yapılan son değerlendirmelere göre; bölgemiz genelinde önümüzdeki günlerde hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin 4 ila 8 °C derece üzerinde seyredeceği tahmin edilmektedir.
Yüksek seyreden hava sıcaklıkları nedeniyle, kronik rahatsızlığı olanlar, yaşlılarımız ve çocuklarımız başta olmak üzere vatandaşlarımızın günün en sıcak saatleri olan 11:00 ile 16:00 saatleri arasında dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir. Kamuoyunun bilgisine saygıyla duyurulur.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






