Aynı konuyla ilgili bir okurumuzdan gelen mailin içeriği şöyle:
Gölcük Sanayi Sitesi taşındı, fakat bu alan halen tır parkı olarak kullanılıyor. Aynı noktaya girip çıkın araçlar mahalle araları ve ilçe caddelerini de kullandığı için trafik akışını olumsuz etkiliyorlar.
Bu soruna niçin önlem alınmıyor? Aynı bölgede çok sayıda okul bulunması sebebi ile öğrenciler de okul döneminde risk altında olacak.
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi





