İzmit Belediyesi sabah saatlerinde servis bekleyen emekçilere ikramlarına devam ediyor. Kuruçeşme ve Orduevi bölgelerinde gerçekleşen programa İzmit Belediyesi Meclis Üyeleri Cengiz Özcan, Orhan Dönmez, Cemal Dolanbey, Ayşe Fatmagül Terzi ve Çınar Ekibi katılarak servis bekleyen işçilere ‘hayırlı işler’ dilekleri iletildi.
FARKLI NOKTALARDA DEVAM EDECEK
Vatandaşlar ise yapılan ikramlardan duydukları memnuniyeti dile getirerek İzmit Belediyesine teşekkür etti. İzmit Belediyesinin servis bekleyen işçilere ziyaretleri kentin farklı noktalarında devam edecek.
.gif)
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi





