Ereğli sahili betonla kaplandı, yolda çift şeritli oldu. Sahil tarafına da beton döküldü. Fakat hiç ağaçlandırma yapılmadığı gibi, ağaçlandırma için betonda boşluk bile bırakılmadı.
Ağaç olmadığı için yazın bu yolda yürümek eziyet oluyor. Yol genişletme çalışması ile yolun güneyinde daha önce belediye tarafından dikilen ağaçlarda söküldü
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






