Gölcük Belediyesi Konservatuvarı Türk Sanat Müziği Korosu, Değirmendere Yalı Evleri amfide bir kez daha sanat müziği tutkunları ile buluşacak. Şef Bülent Öztürk yönetimindeki TSM korosu; 11 Haziran Salı akşamı saat 20.45’te sanat müziği tutkunlarına unutulmaz bir akşam daha yaşatacak. Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Türk sanat müziğinin birbirinden güzel eserlerinin icra edileceği konsere tüm hemşehrilerini davet etti.
.jpg)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






