Güçlü kadro, güçlü belediye şiarıyla çalışmalarına devam eden İzmit Belediyesi yeni dönemde yapılacak projelerle ilgili bir araya geldi. İzmit Belediyesinin güçlü kadrosu, sosyal belediyecilik anlayışlı insana dokunan projeleri geliştirerek devam ettirmek ve bu projelere yenilerini ekleme adına fikir alışverişinde bulundu.
“SOSYAL PROJELERİMİZİ ÇOĞALTACAĞIZ”
Leyla Atakan Şehir Kütüphanesi çok amaçlı salonda yapılan toplantıda İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, müdürlüklerin yeni dönemde yapılacak projelerini dinledi. Başkan Hürriyet, “Yeni dönemde de İzmitlilerin hayatlarını kolaylaştıran çalışmalar yapacağız. Birçok hizmetimizi ücretsiz veya çok uyguna sunuyoruz. Sosyal projelerimizi çoğaltacağız. Her alanda vatandaşlarımızın hayatına dokunmaya devam edeceğiz” dedi.
.gif)
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!







