Kartepe’de ikamet eden bir vatandaştan gelen o mailin içeriği:
Kartepe İstasyon Mahallesi Kantar Sokak’ta bırakılan kum, bordur taşları çirkin bir görüntü oluşturuyor. Bu malzemeleri müteahhit bıraktı ise belediyeden bedelini aldı mı? Artan malzemeler ne zaman kaldırılacak?
.jpg)
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor





