Gölcük Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkan Adayı Ali Yıldırım Sezer, Gölcüklü esnaflara hediyelerin en güzelini takdim etti. Yerel seçim çalışmalarını ilçe genelinde sürdüren Başkan Sezer, Dumlupınar Mahallesi esnaflarını tek tek ziyaret etti. Esnafların taleplerini dikkatle dinleyen Başkan Sezer, Gölcük’e yapılan büyük yatırımların ve hizmetlerin devamı için destek istedi. Başkan Sezer, güler yüzle karşılayan esnaflara Türk Bayrağı hediye etti.
BAYRAK BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ
Hediyelerin en güzeli olan Türk bayrağını öperek teslim alan Gölcüklü esnaflar, ziyaretlerinden dolayı Başkan Sezer’e teşekkür ettiler. Ziyaretlerde konuşan Gölcük Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkan Adayı Ali Yıldırım Sezer, “Bayrak bizim bağımsızlığımızın, birliğimizin, milletimizin, devletimizin sembolü, bizim için çok önemli. Bayrak hediye ettiğimiz esnaflarımızın hediyelerini öperek teslim alma hassasiyeti bizi mutlu etti, gururlandırdı” dedi.
.gif)
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!







