İzmit Belediyesi, İslam âleminde rahmeti ve bereketi bol, ‘üç ayların’ habercisi kabul edilen Regaip Kandili vesilesiyle vatandaşlara helva ikramında bulundu. Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Belediye Meydanı, Yenicuma Camii, Fevziye Camii, Zincirlikuyu Camii, Mehmet Ali Paşa Merkez Camii, Alikahya Hayırseverler Camii ve Kuruçeşme Merkez Camii’nde kurulan stantlarda öğle namazı sonrası helva ikramı yapıldı. Vatandaşlar helva ikramından dolayı belediye ekiplerine teşekkür etti.
.gif)
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı




