ING Kadınlar Türkiye Kupası'nda çeyrek final kura çekimi Sinan Erdem Spor Salonu’nda yapıldı. İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Yaşar Kardaş’ın da katıldığı kura çekiminde Mehmet Kavan Yapı İzmit Belediyespor, Beşiktaş ile eşleşti. 2 Ocak tarihinde tek maç üzerinden oynanacak çeyrek final müsabakalarının ardından düzenlenecek Dörtlü Final organizasyonu, 4-5 Ocak tarihlerinde Balıkesir'de gerçekleşecek.
.gif)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







