Mehmet Kavan Yapı İzmit Belediyespor, ING Kadınlar Basketbol Ligi'nde kentimizi gururla temsil etmeye devam ediyor. Ligde zirve mücadelesine devam eden İzmit’in Perileri, deplasmanda Antalya Toroslar Basketbol ile karşı karşıya geldi. Çekişmeli geçen müsabaka sonucunda Mehmet Kavan Yapı İzmit Belediyespor, rakibini 89-83 mağlup etti. Bu galibiyet ile zirve inadını sürdüren İzmit'in Perileri gelecek hafta sahasında Melikgazi Kayseri Basketbol'u konuk edecek.
.gif)
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?






