Mehmet Kavan Yapı İzmit Belediyespor, ING Kadınlar Basketbol Ligi’nde kentimizi gururla temsil etmeye devam ediyor. Ligde zirve mücadelesine devam eden İzmit’in Perileri, deplasmanda İlkem Yapı Tarsus Spor ile karşı karşıya geldi.
Zorlu geçen müsabaka sonucunda Mehmet Kavan Yapı İzmit Belediyespor, rakibini 87-83 mağlup etti. Zorlu bir deplasmanı galibiyet ile geçen İzmit’in Perileri, bu hafta sonu kendi sahasında Beşiktaş ile karşılaşacak.
.jpeg)
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?






