Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, kent protokolü ile istişarelerini de sürdürüyor. Başkan Aygün, bu kapsamda son olarak Kocaeli Vali Yardımcısı Mustafa Ayhan ve Derince Kaymakamı Mustafa Demirelli ile bir araya geldi.
PROJELERLE İLGİLİ BİLGİ VERDİ
Başkanlık makamında gerçekleşen görüşmede ilçe genelinde yaptıkları çalışmaları paylaşan Başkan Aygün, Vali Yardımcısı Ayhan ve Kaymakam Demirelli’ye nezaketleri için teşekkür etti.
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





