İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda açılışına günler kalan İzmit Belediyesi Sekalılar Lokalinin masa ve sandalyelerine zarar verenlere dair, "Sekalılar Lokalimizin açılışı öncesi masa sandalyeyi yukardan aşağı atan ve kente düşman zihniyetlerle mücadele etmeye devam ediyoruz. Kamu malına rahatça zarar veren insanları anlamak çok güç. Ne diyelim; hep ya sabır diyoruz" ifadelerini kullandı.
.jpeg)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






