A Milli Kadın Voleybol Takımı’mız, 2023 CEV Avrupa Şampiyonası finalinde Sırbistan ile karşı karşıya geldi. Filenin Sultanları setlerde iki kez geriye düştüğü maçı 3-2 kazanarak tarihinde ilk defa Avrupa Şampiyonu oldu. İzmitliler, büyük bir heyecana sahip olan müsabakayı İzmit Belediyesi önünde dev ekrandan takip etti.
ŞAMPİYONLUK DOYASIYA KUTLANDI
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet de İzmitliler ile birlikte şampiyonluk coşkunu yaşadı. Belediye meydanını dolduran vatandaşlar, tarihi şampiyonluğu marşlarla ve oyun havalarıyla kutladı.
.gif)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







