Körfez Belediyesi yaz ayının başında başlattığı modernleştirme çalışmalarına aralıksız devam ediyor. İlçe genelinde başlatılan çalışmayla köprü ve viyadük altları ressamlar tarafından süslenerek güzel bir görünüme bürünüyor.
VATANDAŞTAN TEŞEKKÜR
Körfez Belediyesi ekipleri tarafından önce temizlik işlemi gerçekleştirilen bölge daha sonra ressamlar tarafından figürlerle süslendi. Kirazlıyalı’da sahil ile bağlantıyı sağlayan altgeçit de ağaç figürleri ile süslendi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






