İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet yarın, Lig’de ilk müsabakasına çıkacak Kocaelispor'a başarı dileğinde bulundu. Hürriyet, paylaşımında şu ifadeleri kullandı: "Yeni sezonun heyecanıyla dolu bir başlangıç yapmaları dileğiyle, Kocaelispor'umuza Süper Lig yolunda başarılar diliyorum. Yeşilinle Siyahınla birlikte gurur duyacağımız başarılara!"
.gif)
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!
Bahçeli yine esti gürledi!
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!







