İzmit Belediyesi Kent Orkestrası, kentin farklı noktalarında Park Konserlerine devam ediyor. Kent Orkestrası, geçtiğimiz haftalarda aramızdan ayrılan usta sanatçı Özkan Uğur anısına İzmit Unutmaz vizyonu ile Yahya Kaptan Amfi Tiyatro’da vatandaşlarla buluştu. Konserde Özkan Uğur ve MFÖ’nün unutulmaz şarkıları seslendirildi.
KONSERLER DEVAM EDECEK
İzmitliler; Olduramadım, Sarı Laleler, Bodrum Bodrum, Ele Güne Karşı, Mazeretim Var Asabiyim Ben gibi unutulmaz parçaları hep bir ağızdan söyledi. İzmit Belediyesi Kent Orkestrası, Park Konserleriyle vatandaşların sıcak yaz akşamlarına renk katmaya devam edecek.
.gif)
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?






