Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Körfez Yarımca’da yeni bir projeyi daha hayata geçiriyor. Darıca’dan Karamürsel’e kadar Marmara Denizi kıyısında onlarca sahil parkını kent sakinlerine kazandıran Büyükşehir, Yarımca’da yeni bir sahil parkı yapacak.
ÇALIŞMALAR BAŞLADI
Projelendirilen ve yeni başlayan çalışmalar kapsamında yürüyüş yolları, fitness alanı, çocuk oyun alanı, yaşlılar için egzersiz alanı, yeşil alanlar ve oturma alanları yapılacak. Ayrıca projede elektrik aydınlatma, otopark ve dinlenme alanları oluşturulacak. Beton dökülmeye başlayan projenin kısa sürede tamamlanarak Yarımca’ya kazandırılması hedefleniyor.
.gif)
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?






