Haziran ayının son haftasında Karaman’da düzenlenen Türkiye Gençler Taekwondo Şampiyonası’nda Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü sporcusu Eslem Rüveyda Tomak 68 kg’da bayanlarda Türkiye ikincisi oldu.
MİLLİ TAKIMDA
Tomak 6-9 Temmuz 2023 tarihlerinde Ankara’da yapılacak Uluslararası Türkiye Açık Turnuvası’nda da milli takımımız adına müsabakalara çıkmaya hak kazandı.
.jpg)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







