Türkiye Wushu Kung fu Federasyonu tarafından düzenlenen Budokaido Minikler, Yıldızlar, Ümitler, Gençler ve Büyükler İller Arası Ferhat Özsert’i Anma Kupası’nda mücadele veren Derincespor Kulübü sporcuları yine önemli başarılara imza attı. İstanbul Bağcılar Avrupa Yakası Çok Amaçlı Spor Salonu’nda gerçekleşen şampiyonaya 22 ilden 1170 sporcu katılım sağladı. Turnuvada mücadele veren Derincespor Kulübü sporcuları Furkan Osman Keskin ve Onurhan Danguz altın madalyaya ulaşırken, Görkem Karagöz ve Talha Özcan gümüş, Beyazıt Mustafa Gülez ise bronz madalyanın sahibi oldu.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






