Demokrasi şöleni içerisinde geçen ve katılımın son derece yoğun olduğu Cumhurbaşkanlığı ve 28’inci Dönem Milletvekilliği seçimleri için Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün ve eşi Şükran Aygün, erken saatlerde oyunu kullanan isimler arasındaydı. Yavuz Sultan Mahallesi’nde yer alan Dumlupınar Ortaokulu 1229 nolu sandıkta oyunu kullanan Başkan Aygün, oy kullanma işleminin ardından sandıkları gezerek, sandık görevlileri ve vatandaşlarla tek tek selamlaştı, kolaylıklar diledi. Seçim sonuçlarının şimdiden hayırlı olmasını dileyen Başkan Aygün mesajında “Ailemiz ile birlikte oyumuzu kullandık. Ülkemiz, milletimiz ve Türkiye Yüzyılı için hayırlı, uğurlu olsun” dedi.
.jpg)
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!
Bahçeli yine esti gürledi!
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!




