Kocaeli Büyükşehir Belediyesi gürültü kirliliğini önlemek için yoğun mesai harcıyor. Kent genelinde gürültü kirliliğinin önüne geçmek adına denetimlerini sürdüren Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, vatandaşlardan gelen talep ve şikâyetleri anında değerlendirmeye alıyor. Bu bağlamda ekipler, Büyükşehir Belediye binası arkasında bulunan otopark ve yeşil alanlarda arabalarının müzik sisteminin sesini açarak vatandaşları rahatsız eden kişilere polis eşliğinde müdahale ediyor. Güvenlik ekipleri ile her gün gece boyu bölgede denetim yapan Büyükşehir Zabıtası, gürültü kirliliğine geçit vermiyor.
.jpg)
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







