banner741

BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

SEDAŞ, müşteri deneyimini en iyi yöneten marka ödülü aldı

SEDAŞ, Şikayetvar platformunun Türkiye’deki markaların müşteri memnuniyet yönetimini değerlendirdiği A.C.E. Awards’ta “Müşteri deneyimini en iyi yöneten marka” ödülünü kazandı. 

23 Mart 2023 17:02
SEDAŞ, müşteri deneyimini en iyi yöneten marka ödülü aldı

Müşteri memnuniyeti platformu Şikayetvar, 8’inci kez en iyi müşteri deneyimini yaşatan markaları belirledi. 1,5 milyonu aşkın anket verisinin baz alındığı ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ araştırması sonucuna göre belirlenen 8. Achievement Customer Experience (A.C.E) Awards’ta 60 farklı sektörden 113 marka arasında SEDAŞ ödüle layık görüldü. Enerji Dağıtım kategorisinde SEDAŞ, “Gold” ödülünü kazandı.

SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Dr. Necmi Odyakmaz, “Şirket stratejilerimizi müşterileri daima önceleyerek kurguluyor, “Enerjimizin kaynağı müşterimizin memnuniyetidir” mottosu ile hareket ediyoruz. SEDAŞ’ın günden güne artan yatırımları müşteri memnuniyetine olumlu yansımakta. Bu olumlu yansımalar SEDAŞ Ailesini motive ederken, çalışma şevkimizi artırıyor. Müşteri deneyimini sürekli geliştirmeyi hedefleyen bir hizmet sunabilmek için tüm müşteri geri bildirimlerini hızla dikkate alıyor, proaktif yaklaşımımızla etkin çözümler üretmeye çalışıyoruz.   Özverili çalışmalarıyla bu başarıyı elde eden gerek sahada gerekse ofislerdeki tüm çalışma arkadaşlarımızı yürekten tebrik ediyorum” dedi.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.