Başkan Söğüt mesajında, “Her alanda büyük bir ivme kazanarak büyüyen, değişen ve gelişen ülkemiz, sağlık alanında da gerçekleştirilen yatırımlarla vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmaktadır. Halkımızın, etkin ve yaygın bir biçimde faydalandığı sağlık hizmetleri, sağlık çalışanlarımızın da fedakârlıklarıyla tüm dünyaya örnek olmuştur.
RAHMETLE ANIYORUM
Büyük bir özveri ve gayretle görev yapan sağlık ordumuzun fedakâr mensuplarına şükranlarımı sunuyor, hayatını kaybeden sağlıkçılarımıza yüce Allah’tan rahmet, ailelerine ve sevenlerine sabırlar diliyorum” İfadelerine yer verdi.
GÖNÜLDEN KUTLUYORUM
Bu duygu ve düşüncelerle ilçemizdeki sağlık çalışanlarımız başta olmak üzere, vatanımızın her köşesinde sağlık alanında hizmet eden tüm sağlıkçılarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı gönülden kutluyorum” dedi.
14 Mart 2023 04:55
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







