Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Mesajında “Körfez hemşehrilerim ve tüm İslam âleminin, mübarek Ramazan Ayı’nın işareti olan Berat Kandili’ni tebrik ederim” diyen Başkan Söğüt, “Ramazan Ayı öncesinde mübarek Berat Kandili’ne erişmenin heyecan ve mutluluğunu yaşıyoruz. Ülkemizin yaşadığı ve halen de yaraları sarmak için mücadele ettiğimiz deprem felaketi yarasının en iyi ilacı birliktir, beraberliktir ve dayanışmadır.
YARALARI BİRLİKTE SARACAĞIZ
Biz birbirimize kenetlendik ve kenetlenmeye devam ederek bu hasarı gidereceğiz, yaralarımızı saracağız. Bu duygu ve düşüncelerle, dini duyguların yoğunluk kazandığı merhamet, şefkat, yardımlaşma ve dayanışma duygularının doruk noktasına ulaştığı Berat Kandili’nin, ilçemize, Ülkemize ve tüm İslam Alemine hayırlara vesile olmasını diler, sevgi ve saygılarımı sunarım” ifadelerini kullandı.
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi





