Gölcük Belediyesi ekim ayı kültür sanat etkinlikleri; ücretsiz sahnelenecek komedi türünde yetişkin tiyatrosu ile devam edecek. Bu kapsamda Gölcüklüler; Kazıklı Kervansaray Kültür Yapısı’nda 24 Ocak Salı günü saat 20.00’de, “Kurtar Beni Damat” adlı yetişkin oyununda buluşacak. Gölcük Belediyesi ile Kocaeli İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü işbirliğinde sahnelenecek komedi türündeki yetişkin oyunu, tiyatroseverlere kahkaha dolu eğlenceli dakikalar yaşatacak.
BAŞKAN SEZER’DEN HEMŞEHRİLERİNE DAVET
Kültür-sanat kenti Gölcük’te etkinliklerinin devam edeceğini söyleyen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, hemşehrilerini tiyatro keyfini birlikte yaşamaya davet etti.
.jpg)
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı




