Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde mücadele eden İzmit Belediyespor Kadın Basketbol Takımı 19. hafta müsabakasında Atatürk Spor Salonu’nda Elazığ Basketbol Kulübünü ağırladı. Heyecan dolu geçen mücadelede rakibini 86-78 mağlup eden İzmitli periler galibiyet serisini 9 maça çıkararak başarılı performansını sürdürdü.
BAŞKAN HÜRRİYET TEBRİK ETTİ
Maçı İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet de tribünden takip etti. Başkan Hürriyet galibiyetin ardından takımı tebrik ederek başarılarının devamını dilediğini belirtti. Temsilcimiz, 24 Ocak Salı günü saat 18.00’da Urla Belediyesi Gençlikspor’a konuk olacak.
.gif)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







