Değirmenderespor Basketbol Takımı, Kocaeli Bölgesi 2022-2023 Vezir Bacıoğlu Büyük Erkekler Basketbol Ligi'nde tüm karşılaşmalarını kazanarak büyük başarıya imza attı. Son karşılaşmasında İzmit Akademi Basketbol Takımı'nı 61-78 yenen Değirmenderespor Basketbol Takımı, şampiyon oldu. Gölcük’ün gururu olan Değirmenderespor Basketbol Takımı, şampiyonluk kupasını Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’in elinden aldı. Başkan Sezer, başarılı sporcuları, teknik ekibi, Kulüp Başkanı Ertürk Keskin ve yönetimini tebrik ederek Bölgesel Lig'de başarılar diledi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






