Gölcük Belediyesi kültür-sanat etkinlikleri kapsamında ücretsiz tiyatro etkinlikleri devam ediyor. Etkinlikler kapsamında hafta sonu Kazıklı Kervansarayı Kültür Yapısı’nda "Ayaz Ata ve Kar Güzeli” adlı çocuk oyunu sahnelendi. Yoğun ilgi gören oyunda salondaki yerini alan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, çocukların eğlendikleri anlara tanık oldu. Ücretsiz oyunlardan memnun kalan Gölcüklüler, Başkan Sezer’e teşekkür ettiler.
.gif)
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




