İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından yürütülen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü projesi her ay başka bir köyde devam ediyor. Köylerin tanıtımı ve kalkınmasını sağlamak amacıyla yürütülen proje kapsamında bu senenin son yürüyüşü geçtiğimiz Cumartesi günü Fethiye Köyü’nde gerçekleşti.
DOĞA VE TEMİZ HAVA İLE BULUŞTULAR
İzmit Belediyesi önünde toplanarak hareket eden ekip Fethiye Köyü’nde verilen ikramların ardından yürüyüşe başladı. 7.2 kilometre yürüyüş yapan doğa tutkunları hem doğa ile temiz bir havayla buluşurken hem de Fethiye Köyü’nü keşfetti. Yürüyüşe katılan desteklerinden dolayı İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet ve ekiplere teşekkür etti.
.gif)
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!





