‘Üreten Kent İzmit’ vizyonuyla, alternatif tarım ürünleri yetiştiren İzmit Belediyesi Kırsal Hizmetleri Müdürlüğü ekiplerinin yetiştirdiği istiridye mantarları vatandaşlar ile buluşmaya devam ediyor. İzmit Belediyesi Çınar ekibi tarafından Bekirpaşa Mahallesi Zincirlikuyu Cami’nde namaz çıkışı vatandaşlara dağıtılan 400 kilo istiridye mantarı yoğun talep gördü.
ÜRÜNLER VATANDAŞLARA ULAŞTIRILMAYA DEVAM EDECEK
Ekipler, protein bakımından zengin istiridye mantarı ile çiftçiye yeni üretim alanları oluşturmaya ve hasat edilen ürünleri vatandaşlara ulaştırmayı sürdürecek. Vatandaşlar dağıtılan mantarlardan dolayı İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet ve ekiplere teşekkür etti.
.gif)
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi





