17 Aralık 2022 tarihinde Türkiye’nin en büyük sendikası olan Hizmet-İş Sendikası genel kurulunda, HAK-İŞ Konfederasyonu ve Hizmet-İş Sendikası Genel Başkanı Mahmut Arslan yeniden Genel Başkan seçildiği genel kurulda Kocaeli Şube Başkanı İdris Ersoy, Genel Başkanın listesinden Genel Başkan Yardımcısı olarak seçildi.
2008 yılından beri Hizmet-İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanlığı görevini yürüten Ersoy, bundan böyle Ankara Genel Merkez de görevini sürdürecek.
.jpeg)
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan Mayıs ayında 54 soru önergesi, 26 komisyon başvurusu
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!






