İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen programlar ve müsabakalar öncesi 24 Kasım Öğretmenler Günü’ne özel hazırlanan pankartlar açılarak eğitimcilerin Öğretmenler Günü kutlandı. Ayrıca Spor İşleri Müdürlüğü ekipleri, dün yapılan Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü etkinliğinde bir sürprize imza atarak bünyesindeki öğretmen ve antrenörlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü pasta keserek kutladı. Gerçekleştirilen bu farkındalık çalışmaları, tüm öğretmenlerden ve vatandaşlar tarafından takdirle karşılandı.
.gif)
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi







