İzmit Belediyesinin yerel üreticileri desteklemek, doğal ve kaliteli ürünleri vatandaşla buluşturmak adına geleneksel olarak düzenlediği Bal Günleri, Belsa Plaza önünde gerçekleştirildi. İzmit Belediyesi Kırsal Hizmetler Müdürlüğü ve Kocaeli İli Arı Yetiştiricileri Birliği tarafından organize edilen etkinlik kapsamında bal üreticileri 3 gün boyunca ürünlerini satma imkânı buldu.
HÜRRİYET ÜRETİCİLERLE BULUŞTU
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet de stantları ziyaret ederek bal üreticilerine hayırlı satışlar diledi. Kocaeli ili Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Hüseyin Yılmaz ve bal üreticileri, kendilerine verdiği desteklerini devam ettiren Başkan Hürriyet’e teşekkür etti
.gif)
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







