Kentimizin gelişiminde her zaman kurumların uyumlu çalışmasının önemine vurgu yapan Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, bu kapsamda çeşitli temaslarda bulunmaya devam ediyor. Başkan Aygün, son olarak Kocaeli İl SGK Müdürlüğü’ne atanan İsmail Ünlü’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyarette kurum bünyesinde yapılan çalışmalarla ilgili karşılıklı görüş alışverişi gerçekleşirken, Başkan Aygün, SGK İl Müdürü Ünlü’ye hayırlı olsun dileklerini ileterek, görevinde başarılar diledi. Ünlü de Başkan Aygün’e nazik ziyareti ve güzel temennileri için teşekkür etti.
16 Ekim 2022 13:37
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?






