İzmit Belediyesi Koordinatörlerinden Ozan Aksu sosyal medya hesabından ihalesi biten ve firmalara teslim edilen kiralık araçlara dair paylaşımda bulundu. Aksu paylaşımında şu ifadeleri kullandı; “Yapılan açıklamanın ciddiyetini ele alırsak hayvan pazarında araç mı olur diye de açıklama yapabilirdi. Suç bizim sanırım, grup başkanvekillerinin bunu düşüneceğini tahmin edemedik. O kadar aracı kapalı bir alanda saklamalıydık sözüm ona. Teslim edeceğimiz her aracı paylaştırıp, evlerin salonlarına koysaydık grup başkanvekili bu tarihi açıklamayı yapamayacaktı. Müdürlüğümüzün önünde, açık havada ve herkesin görebileceği yerde araç sakladık. İşte belediye olarak budur bağışlanamaz suçumuz.”
.jpeg)
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







