İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü, İzmit’in köylerinin tanıtımı ve kalkınmasını sağlamak amacıyla her ay düzenli olarak Bizim Köy Doğa Yürüyüşlerine devam ediyor. Bu kapsamda Spor İşleri Müdürlüğü ekipleri, yürüyüşe kalabalık bir grup ile birlikte Mecidiye Mahallesi’nde devam etti.
DOĞANIN TADINI ÇIKARDILAR
Mesire alanları, değirmen, çayırlar, dere geçişleri, ormanları gezen yürüyüş ekibi hem spor yaptı hem de doğanın tadını çıkardı. Ayrıca köyde kadınların kendi elleriyle yaptıkları gözlemeleri de afiyetle yiyerek günün yorgunluğunu atan ekibe Mecidiye Mahalle Muhtarı Fahrettin Korkutan eşlik etti. Keyifli bir günü geride bırakan doğaseverler İzmit Belediyesi ekiplerine teşekkür ettiler.
.gif)
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!







