Gölcük Belediyesi Kültür Sanat Etkinlikleri kapsamında Değirmendere Çınarlık Meydan’da “Yaşamın İçinden-3” adlı karma resim sergisi açıldı. Sergide; ressamlar Süleyman Azıtepe, Hatun Kır ve Cemal Tezyetiş’in birbirinden güzel eserleri ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Serginin açılışına Gölcük Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Karadağ, MHP İlçe Başkanı Derya Çavdar ve vatandaşlar katıldılar. Sanatçılar, sergideki eserler hakkında ziyaretçilere bilgi verdiler. Sergide bulunan eserler, 9-10-11 Eylül tarihileri arasında 3 gün boyunca ziyaret edilebilecek.
.gif)
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?






