Geçtiğimiz gün yoğun katılımla açılışı yapılan Lavanta Parkı ve Gülümse Kafe Lavanta, daha ilk günden kentin yeni cazibe merkezi haline geleceğinin sinyalini verdi. Aileleriyle zaman geçirebilecekleri, sosyalleşebilecekleri ve etkinlikler yapabilecekleri yeni sosyal yaşam alanlarına kavuşan İzmitliler, Lavanta Parkı ve Gülümse Kafe Lavanta'ya akın etti.
HAFTA SONUNUN TADINI ÇIKARDILAR
Kente yeni bir vizyon katan Lavanta Parkı ve Gülümse Kafe Lavanta’da buluşan İzmitliler, şehir merkezinden uzaklaşarak eşsiz bir manzara eşliğinde hafta sonunun tadını çıkardı. İzmitliler, kendilerine nefes alabilecekleri bir sosyal yaşam alanı daha kazandıran İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’e teşekkürlerini gönderdiler.
.gif)
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!





