Gölcük Belediye Spor Taekwondo Takımı, İzmit’te düzenlenen Minikler Türkiye Şampiyonası seçmelerinde başarılı sonuçlar aldı. 14 sporcu ile seçmelere katılan Gölcük Belediye Spor, 2 birincilik, 3 ikincilik, 2 tane de üçüncülük kazandı. Dereceye giren taekwondocular, Gölcük ve Kocaeli’ni temsilen Amasya’da düzenlenecek Minikler Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı.
TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA GÖLCÜK’Ü TEMSİL EDECEKLER
İzmit’te düzenlenen Minikler Türkiye Şampiyonası seçmelerinde; Esila Baltürk 1., Kübra Nur Uçar 1., Ömer Faruk Baldır 2., Hasan Yiğit Boztepe 3., Cemre Yılmaz 2., Mert Demirtaş 3. ve Sümeyye Kumaş ise 3. oldu. Seçmelerden başarılı sonuçlar alan Gölcüklü taekwondocular, Minikler Türkiye Şampiyonası’na madalya kazanmak için mücadele edecekler.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






