BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Sağlıkçılara bir dokun bin ah işit

Türk Sağlık Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker Gebze Fatih Devlet Hastanesinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret etti.   

18 Haziran 2022 09:12
Sağlıkçılara bir dokun bin ah işit

BİLGİLENDİRİLDİLER.

Türk Sağlık Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker, Gebze İlce Temsilcisi Kadriye Levent, Gebze Fatih Devlet Hastanesi İş Yeri Temsilcisi Hülya Altay İle Birlikte Gebze Fatih Devlet Hastanesinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret etti. Şube Başkanı Çeker Türkiye Büyük Millet Meclisinde (TBMM) Genel Kurulunda görüşülerek kabul edilen, yasadan çalışanların beklentileri ve çalışanlara sağlamış olduğu haklar hakkında sağlık çalışanları bilgilendirdi.  Ziyaret sonrasında Başkan Çeker açıklamalarda bulundu.

ÇÖZÜM ÜRETMEMEKTE

Şube Başkan Çeker yapmış olduğu açıklamada “Sağlıkla İlgili Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun TBMM’de kabul edilmiştir. İlk adım olduğu ifade edilen bu yasada olumlu düzenlemeler yer alsa da bütün sağlık camiasının beklentilerinin karşılanamadığı görülmektedir. Kamu işvereni ise her zamanki gibi havanda su dövmeye devam ederek çalışanın beklentilerini görmezden gelmekte sorunlara çözüm üretmemektedir. Önümüzdeki günlerde TBMM kabul edilen yasadan çalışanların olumlu yönde beklentileri yüksekti. Yasallaşmasını sabırsızlıkla bekliyorlardı, beklemişlerdi oldukları yasanın çalışanlara getiri ve götürüsü bakanlık tarafından alt yönetmelikler çıktık dan sonra belli olacaktır. Konu hakkında gerekli açıklamaları yapacağız. Dedi.

BİR DOKUN BİN AH İŞİT

Başkan Çeker; Sağlık çalışanlar dertli, Atasözündeki gibi “Bir dokun bin ah işit”. Kurum çalışanları yaşamış oldukları sorunların çözümünde idareden anlayış ve hassasiyet bekledikleri halde idare sorunlara çözüm odaklı yaklaşmayarak var olan sorunların daha da derinleşmesine sebebiyet verdiği çalışanlarca ifade edilmektedir. İdare Kanun ve yönetmenlikler çerçevesinde kurumu sevk ve idare etmeli, çalışanın derdi ile dertlenmeli, çalışanı merkeze koyarak sorunlara çözüm üretmeli, çalışanların kurumu sahiplenmesini sağlayarak hizmet kalitesini artırılmasını sağlamalıdır.” Diyerek sözlerini sonlandırdı. 

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.