Körfez’de Ramazan sonrası ilk ‘sağlıklı yaşam yürüyüşü’ Hereke’de gerçekleştirildi. Hereke Anadolu Lisesi öğrencilerinin de yer aldığı yürüyüşe; Cumhurbaşkanlığı Etik Kurulu Üyesi İbrahim Karaosmanoğlu, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, Başkan Yardımcıları Faruk Denli ve Osman Yurt ve çok sayıda vatandaş katıldı.
SAHİLDE YÜRÜYÜŞ
Hereke Prof. Dr. Ahmet Haluk Dursun Kültür Merkezi önünde toplanan kalabalık, ısınma hareketleri sonrasında Hereke-Şirinyalı sahil bandında yürüyüş gerçekleştirdi. Yürüyüş sonrasında katılımcılara çorba ikramında bulunuldu. Vatandaşlar ve öğrenciler düzenlenen etkinlikten dolayı Başkan Şener Söğüt’e teşekkür etti.
.gif)
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan Mayıs ayında 54 soru önergesi, 26 komisyon başvurusu





