Genç Kızlar Kocaeli Şampiyonu olan Cadence Gölcük İhsaniyespor Voleybol Takımı, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’i makamına konuk oldu. Ziyarette Cadence Gölcük İhsaniyespor 2. Başkanı Zafer Kanpara, takım antrenörleri Aynur Aydoğdu, Merve Bayer ve Erol Malal ile takım oyuncuları, şampiyonluk kupasını Başkan Sezer’e takdim ettiler. Şampiyon takımı tebrik eden Başkan Sezer, kulüp çalışmaları hakkında başkan ve antrenörlerden bilgi aldı.
BAŞKAN SEZER, ŞAMPİYON TAKIMA BAŞARILAR DİLEDİ
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Kocaeli’de oynanacak Genç Kızlar Türkiye Şampiyonası gurup maçlarında mücadele edecek Cadence Gölcük İhsaniyespor Voleybol Takımına moral vererek başarılar diledi.
.gif)
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?







