Telekom görevlisinin verdiği bilgiye göre İzmitli ailenin reisi İlhan Özkol’un evini Sepetçi Mahallesi’ne taşımasından sonra nakil başvurusunun geç yapılması nedeniyle fatura gönderilmiş.
Altyapı sıkıntısı sebebiyle hizmet verilememenin söz konusu olduğu durumlarda aboneliğin iptali istenirse cayma bedeli de istenemez. İlhan Özkol’a da bu bilgileri verdik denildi.
Öte yandan Türk Telekom’un müşteri memnuniyetindeki hassasiyeti de bu sorunla bir kez daha ortaya çıkmış oldu. Sepetçi Mahallesi’ndeki altyapı sorununun da giderilmesine yönelik planlamalar yapılacağının da altı çizildi. Altyapı sadece bizim tekelimizde değil, bunun bir de belediyeler, yerel yöneticiler ayağı vardır’ denildi.
Gölcük’te terk edilmiş bir bina daha yıkıldı
Karanlıkta okula giden çocukların bedeli inatla ödenemez!
Bir köklü firmadan daha kötü haber!
Açlık sınırı 30 bin, engelli maaşı 7 bin!







Keriz gibi ödüyoruz iptal edilmedi gazeteye düştüğü İçin öyle yazıyorlar