İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan genelgede, açık alanda maske takma zorunluluğunun kaldırıldığı belirtilmişti. Açıklamada “Okul, hastane ve toplu taşımada maske zorunluluğu sürüyor” denilmişti.
BAKAN KOCA UYARDI
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da sosyal medya hesabından vatandaşlara maske uyarısı yaptı.
Bakan Koca, “Maske? Her durumda şart değil, risk durumunda mutlaka” ifadelerini kullandı.
TTB Konsey Üyelerinden maskeli protesto İlginizi Çekebilir
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







