Körfez Belediyesi Yarımca Sahili’nde ışıklandırma çalışması gerçekleştirdi. Palmiyelere doğru yansıtılan LED aydınlatmalar, güzel bir görünüm oluşturdu. Fen İşleri Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında; ışıklandırmanın yetersiz olduğu bölgelerde ekipler çalışma başlattı.
PALMİYELER AYDINLANDI
Özellikle yürüyüş alanının bulunduğu bölgede çalışma yürüten ekipler, LED aydınlatma direkleri ile ışıklandırmayı arttırdı. Işıklandırma ile birlikte palmiyeler de gece ışıl ışıl bir görünüme kavuştu. Vatandaşlar da çalışma dolayısıyla Körfez Belediyesi’ne teşekkür ederek çok güzel olduğunu belirtti.
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?






